Гарантія та сервісне обслуговування
1. Гарантийное обслуживание в нашем сервисном центре
Гарантійне та сервісне обслуговування продукції відбувається в нашому сервісному центрі за адресою м. Суми, проспект Перемоги 25/1>>>
При зверненні до сервісного центру необхідно мати:
товар із повною комплектацією;
гарантійний талон;
чек або квитанцію про оплату
Термін гарантії вказаний на кожен продукт окремо і становить від 14 днів до 3-х років. Гарантійний товар не повинен мати механічних пошкоджень, повинна бути дотримана комплектність.
Якщо Ви отримували замовлення через кур'єрську службу доставки, у гарантійному випадку, зв'яжіться з сервісним центром або будь-яким нашим спеціалістом. Повідомте номер замовлення та опишіть несправність. Усі витрати, пов'язані з транспортуванням у гарантійних випадках, ми компенсуємо нашим клієнтам.
Максимальний термін перебування гарантійного товару у сервісі, трохи більше 14 днів.
2. Повернення та обмін товару
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів, за адресою м. Суми, проспект Перемоги 25/1>>>.
Для віддалених клієнтів, зв'яжіться з нашим фахівцем, повідомте номер замовлення та причину повернення/обміну. Витрати транспортування, у разі не компенсуються.
Повернення оформляється у випадках:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання, подряпин, сколів, потертостей
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
- збережено всі ярлики та заводські маркування